Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Ena Horvat Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

-Ukratko o meni-

Profesorka biologije u Srednjoj tehničkoj školi i nastavnica biologije u Osnovnoj školi “Nikola Vukićević” u Somboru.

Omladinska radnica i aktivistkinja Somborskog edukativnog centra.

Interesovanja: nauka, fotografija, rad sa decom, omladinski rad, volonterizam, internet komunikacija.

Zaljubljenica u prirodu i entizijasta.

 

A sada malo duže … Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Vesela, pozitivna, kreativna i posvećena, nastavnica sam biologije u Osnovnoj školi „Nikola Vukičević“ i Srednjoj tehničkoj školi u Somboru. Volim nastavnički poziv, prvenstveno iz razloga što na taj način imam priliku da prenesem svoju ljubav prema biologiji  drugima i prikažem im biologiju onakvu kakva ona zaista jeste-zanimljiva, kreativna, intrigantna, prepuna neverovatnih bića i pojava, nauka koju kada počneš da proučavaš, ne možeš da staneš, jer te uvek vodi velika želja ka novim neverovatnim saznanjima.

Sfera interesovanja mi je veoma široka, i ono što bih izdvojila jeste nauka, zaštita prirode, volonterizam, omladinski rad i fotografija.

Volim da provodim vreme u prirodi, ona me inspiriše, ispunjava i čini srećnom.

Diplomirala sam biologiju na Prirodno-matematičkom fakultetu u Novom Sadu kao jedan od najboljih studenata na smeru. Kao student, bila sam stipendista Ministarstva omladine i sporta Republike Srbije u programu Fonda za mlade talente.

U julu 2012. godine, kao jedna od 70. najboljih studenata u Srbiji bila sam stipendista Evropskog pokreta u Srbiji u programu „Putujemo u Evropu“ i dobila priliku da obilazim najlepše gradove Evrope tokom 20 dana nezaboravnog putovanja.

Tokom studija posvetila sam se volontiranju, a samo neke od aktivnosti bile su: Noć biologije, Festival nauke, Sat za našu planetu, Budi E nezavisan, Poboljšaj efikasnost, smanji potrošnju, Stop prodaji ugroženih biljaka itd. Bavim se omladinskim radom i edukacijom, i aktivna sam članica Somborskog edukativnog centra, u okviru kog sam prošla različite edukacije, a i sama bila trenerica na projektima.

http://www.somborskiedukativnicentar.org.rs/

Ukoliko imate bilo kakvih pitanja, sugestija, kritika možete me kontaktirati putem e-mail adrese   enahorvat@gmail.com

Veliki pozdrav za sve ljubitelje biologije, ali i za one koji to nisu, jer će uskoro ce postati!

Ostavite odgovor

