Zanimljivi testovi iz biologije

484799_2724042878149_947975694_n

Zanimljiva zoologija  1

Zamiljiva zoologija 2

Ekologija 1

Zanimljiva biologija

 

 

 

 

Autorka testova je Vesna Stevuljević O.Š.“Kosta Abrašević“

22 mišljenja na „Zanimljivi testovi iz biologije

  1. Poštovana koleginice drago mi je da ste postavili link ka mojim testovima. Mislim da bi bilo korektno da navedete i ime autora testova. Vesna Stevuljević O.Š.“Kosta Abrašević“
    testovi su objavljeni na blogu vesninabiologija.wordpress.com

    • Draga Teodora testovi se preuzeti sa vesninabiologija.wordpress.com, obrati se putem poruke nastavnici Vesni Stevuljević O.Š.”Kosta Abrašević” koja je autorka tog bloga 🙂

  2. Ja se izvinjavam ali ja nigde ne mogu da nadjem na vasem sajtu test za VII razred. Sve testove imate samo ne taj. Treba mi test ako ga imate i krvotoka i limfotoka.
    U napred HVALA !!! 🙂

    • Test imam, ali ga ne mogu postaviti na internet, jer ga koristim u školi kao kontrolni zadatak, pa nemam običaj da te testove postavljam na internet. Pokušaj na sajtu slideshare da nađeš lepe prezentacije, one ti mogu pomoći pri učenju, a takođe i sajt bionet škole. 🙂

    • Milane, nazalost, kao sto sam napisala i na nekom proslom komentaru, ne postavljam na ovaj blog svoje testove, jer ih koristim u skoli kao redovne testove. Ono sto mogu da ti preporucim, jeste da odes na sajt Slideshare i nadjes prezentacije na ovu temu, jer u prezentacijama je izvuceno ono najvaznije, takodje na sajtu Scribd se postavljaju listici i drugi dokumenti, pa pokusaj tamo da pronadjes da li ima neki listic za vezbanje.
      Preporucujem i sajtove biologija.rs i bioskola (ona je vise orijentisana na srednjoskolce, ali ima mnogo korisnih informacija, a mozda i testova).

  3. ovaj sajt je najbolji od svih koje sam posetila ja prosto ne znam biologiju i moja nastavnica čudno priča pa je ništa ne razumem hvala onima koji su napravili/e sajt ❤ ❤ ❤

    • Tijana,
      hvala ti mnogo na lepim rečima i meni kao autorki sajta je neizmerno drago što ti se sajt sviđa i što ti je koristan!

      Veliki pozdrav,
      nastavnica Ena

Ostavite odgovor

