Zašto volim biologiju? Why do you love biology?

Za mene je vrlo teško da opišem zašto i koliko volim biologiju. Ali, pokušaću.

VOLIM JE jer me uči koliko je život lep, dragocen, tajanstven i raznovrsan,

VOLIM JE jer me je naučila kako izgleda i funkcioniše svaki deo mog tela,

VOLIM JE jer mi pruža mogućnost da istražujem život koji se dešava oko mene,

VOLIM JE jer kroz nju moje oko vidi i nevidljive stvari, bića i pojave,

VOLIM JE jer mi dopušta da budem i kreativna, ali i egzaktna,

VOLIM JE jer mi pruža mogućnost da provodim vreme u prirodi i slušam pesmu života,

VOLIM JE jer me je naučila kako sam nastala i kako sam nasledila različite osobine od svojih roditelja

VOLIM JE jer me jer je prepuna neverovatnih zanimljivosti i svakog dana me iznenadi i zapanji novim otkrićima

VOLIM JE jer  ….. !

Imate priliku da u komentarima napišete zašto vi volite biologiju?! Here you can write why do you love bioloy?!

Jedno mišljenje na „Zašto volim biologiju? Why do you love biology?

Ostavite odgovor

