Poseta Prirodnjačkom muzeju u Berlinu

U julu 2012. godine, kao jedan od 70 najboljih studenata u Srbiji, imala sam priliku da 3 nedelje putujem svim zemljama EU.

315391_3630726922754_1212584128_n

Moja avantura, u pravom smislu te reči, počela je u Berlinu, a nastavila se u Hamburgu, Kopenhagenu, Amsterdamu, Roterdamu, Parizu, Barseloni, Cirihu, Budimpešti, završena je nakon 17 divnih dana. Berlin me je oduševio svojom lepotom, istorijom, uređenošču, organizacijom, standardima, prijatnim ljudima! Od svih gradova koje sam obišla, sa sigurnošću mogu da kažem, da bih u Berlinu mogla da živim. Dodirnuti Berlinski zid, videti skelet najvećeg dinosaurusa u Evropi, voziti se balonom uz pogled na ceo Berlin sa visine od 100m i još mnogo toga, doprineli su da jako zavolim Berlin. Deo puta do Kopenhagena išli smo vozom (brzinom 198km/h, u šta ja nisam mogla da poverujem ), a deo trajektom i bilo je sjajno osetiti vetar u kosi i gledati more. Kopehagen je grad prelepe arhitekture, mora i starih brodova, i moram da kažem, ima divnu železničku stanicu na kojoj smo proveli celu noć 😀 (uzgred, kada sam uporedila tu stanicu i ostale, ova je stvarno bila najidealnija za spavanje). Sutradan smo se uputili ka Amsterdamu, sa usputnom stanicom u Hamburgu. Amsterdam je baš onakav kako sam čula iz priča. Grad je jako lep, sa velikim brojem prelepih kanala, mostova, starih kuća, opuštenih ljudi, stakla sam utisak da je tamo zaista sve „normalno“ i dozvoljeno. I kao biologu, jako mi je žao što nisam stigla da obiđem zoo vrt, botaničku baštu i naučni park. Pariz… Šta o njemu reći, a da se već ne zna. U njemu smo uživali čak 4 dana! Ajfelov toranj, Avenija Champs Elysees, Trijumfalna kapija, muzej Luvr, muzej Orsej, Panteon, Prirodnjački muzej, Noter Dam, pariski restorani puni ljudi, mostovi na Seni, svetla grada, samo mogu da te ostave bez daha! Setnje ulicama Pariza po ceo dan, malo lenčarenja u parkovima i opuštanje uz obalu Sene, bili su pravo uživanje! Povratak za Srbiju iz Barselone bio je naporan, zbog velikog broja presedanja i trajao je 3 dana, ali nisam mislila na umor, pa vozala sam se 14 dana (vozom, autobusom, metroom, balonom, trajektom, brodićem, pa izdržaću još ta 3) i radovala sam se povratku kući. Utisaka je jako puno, sa vama sam podelila neke od njih! Veliko hvala Evropskom pokretu što mi je pružio mogućnost za ovo neverovatno iskustvo koje ću pamtiti ceo život!

Za mene kao biologa, poseta Prirodnjačkom muzeju u Berlinu, bila je toliko neverovatna da zaista ne mogu rečima da je opišem!

Evo nekih fotki, uživajte!

Jedno mišljenje na „Poseta Prirodnjačkom muzeju u Berlinu

Ostavite odgovor

